Nie ma wątpliwości, że jest to jeden z na
deichmann fila jlepszych albumów z muzyką taneczną, jakie kiedykolwiek powstały. Wydany w 1994 roku debiutancki album Fila Brazillia został wprowadzony w świat, zanim zapanował big beat i trip hop, ale po pierwszym przypływie Orb i ambientu inspirowanego ELF. Ten album, nachodzący po początkowym masywnym stylu Leftfield house z pierwszych wydawnictw Pork, ale zanim spliff wziął górę i Pork utknął w ich obecnym down 'n' easy groove, który wszyscy tak kochamy, ten album jest naprawdę wyjątkowy.
Fila Brazillia nigdy nie sprzedawała się w takiej samej liczbie, jak niektórzy jej towarzysze z brytyjskiej sceny breakdance z lat 90., ale powód, dla którego pozostali poza zasięgiem radaru, jest tym samym powodem, dla którego ich nagrania były tak dobre. W przeciwieństwie do występów
buty fila deichmann n a stadionach tych, którzy szybko wyszli na powierzchnię około 1997 roku, Brazillia utrzymywali swoją muzykę luźną i wolną od sztuczek – pod tym względem byli prawdziwym rodzeństwem elektronicznej muzyki do słuchania, której orędownikiem był w latach 90. Warp.
Brytyjski duet Fila
fila electric flow wmn Brazillia to producenci Steve Cobby i Dave McSherry, którzy zebrali wystarczająco dużo utworów po wydaniu w kwietniu 2004 roku „The life and Times of Phoebus Brumal". Ich najnowszym wydawnictwem jest ich dziesiąty album w ciągu tylu lat. French for ten Dicks przypadkowo ma 23 utwory o tych samych cyfrach, co ich własna wytwórnia 23 Records, a także wydaje oddzielne projekty solowe ze Stevem Cobbysem „96" Solid Doctor i Davem „Manem" McSherry Mandrillus Sphynx w 23 Records w 2003 roku, pytanie pozostaje , jak wydajesz dwa albu
filadisruptor my w ciągu jednego roku, wciskasz nagrywanie i prowadzisz wytwórnię. Z ich pierwszym nagraniem z Pork Recordings w 1990 roku. W ciągu ostatniej dekady Fila Brazillia zyskała reputację niezwykle poszukiwanych remiksów, z takimi przeróbkami jak Busta Rhymes, Radiohead, Sven Vath i innymi.
Numer 10 od Fila Brazilia, Dicks nasyca twoje podniebienie wszystkim i wszystkim, czasami masz wrażenie, że jesz obiad i deser, wszystko zmieszane i podane jako shake. Naładowany wszystkim, od psychodelicznego rocka, breaków z infuzją electro i dorzucając trochę sampla dla dopełnienia, i nie zapominajcie o Banjo! Po raz kolejny Fila Brazillia wydała jak zawsze eklektyczny album, który dał im status bardzo szanowanych, zwariowanych bandytów z remiksami. Przynajmniej możesz znaleźć „tę" różową płytę, gdy jej szukasz.
Niezadowolony z wyprodukowania jednego albumu z remiksami, duet producencki z Hull, Fila Brazillia, stworzył wystarczająco dużo jakościowych remiksów, aby uzasadnić kontynuację. Podczas gdy pie
fila electrove rwsza zawierała tak znamienite nazwiska, jak Radiohead i The Orb, część druga to bardziej undergroundowy wybór aktów, które zażądały przeróbki Hull.
Uważany za prekursora ruchu downbeat i trip hopu, Fila Brazillia przez całe lata 90. badał związek między instrumentacją organiczną a wrażliwością elektroniczną, logicznie docierając do Jump Leads. Jako pionierzy muzyki post-punkowej z północnej Anglii, ich podróż została zdefiniowana po prostu przez ich muzyczną intuicję, a nie specyfikę gatunku. Dubowe rytmy, house beaty, synkopowanie drum'n'bassu, ambientowe akordy i funkowe aranżacje znalazły drogę do brzmienia Fila bez popadania w stereotypowe terytorium "eklektyzmu".